Comentari de les classes

Quan vaig elegir l’assignatura de “Seminari de Qüestions d’Actualitat” no u vaig fer ni per l’assignatura, ni pel professor ni pel temari. La veritat es que no sabia ni de què anava ni qui la donava ni què anava a estudiar, l’unic que tenia clar es que tenia un bon horari i m’ajudaria a completar els crédits que em resten de les assignatures optatives.

Amb lo liada que anava els primers dies de classe ni em vaig parar a pensar en tot això, sempre amb l’excusa que si no m’agradava podia canviar-la per una altra.

A més el primer dia de classes, entre buscar el numero de l’aula i vore que estava al xalet vaig fer tard. Al entrar a la classe tota fosca vaig vore que estaven mirant un vídeo que parlava d’uns crims, del Charles Manson i la secta de “La Familia”.

Després del ensurt inicial i que el professor ens explicara en què consistiria l’assignatura la cosa ja va millorar. La classe giraria al voltant de la saga Millennium de Stieg Larsson. Com que al estiu m’havia llegit els dos primers llibres i m’anava a començar el tercer dons em va agradar.

De les classes destacaré que man paregut molt interessants els power points encara que el professor els passava molt rapit i no donava temps a assimilar-los. A mi no em donava temps a copiar el text i al mateix temps escoltar el que explicava el professor. També man agradat les preguntes que ens feia el professors en els últims minuts perquè relacionaven el que havíem fet en classe i la nostra vida personal. Sobretot perquè feien reflexionar sobre aspectes de la vida que en el dia a dia no em plantejava.


Respecte al professor Perceval, ha sigut una sorpresa molt agradable. Hem sonava el seu cognom com a professor però no tenia referències, ni bones ni dolentes. Desprès d’unes quantes classes puc dir intuir que és un bon professor tot i que m’agradaria poder-lo escoltar en les classes. Com e dit abans, al tenir que estar tota la classe copiant els power points no deixa temps a apreciar el que diu i crec que el que resultaria més interessant de la classe no es “com han evolucionat els crims al llarg de la història” sinó poder discutir tots a classe després d’una explicació oral (sense pp.pp) del professor Perceval. Intueixo que es un home reflexiu i amb moltes idees que aportar sobre el que deixa la saga Millennium però que no ens ha pogut explicar per falta de temps. Crec que moltes vegades l’assignatura s’ha quedat en la part exterior de la saga de Larsson i no ens hem parat a desenvolupar un a un tots els punts que s’enumeraven als pp.pp. Des del meu punt de vista, és això el més interessant d’una assignatura que gira al voltant d’un llibre, aprofundir un a un en tots els punts del llibre i no sols anomenar-los.

Tot i això l’assignatura hem pareix molt interessant i amb un tema ben triat. Moltes vegades fem assignatures gens interessants i que no s’apliquen a la realitat, en canvi en aquesta s’ha aconseguit unir la docència i un llibre d’última moda que tots hem llegit.

En resum una assignatura 100% recomanable, interessant i entretinguda.

Laura Castel

Deja un comentario

Archivado bajo Laura Castel

Responder

